Lønsomhed starter ved mindset

Kanvas salg

Gør dig i stand til at blive en robust og succesfuld telefon sælger/booker. 

  • Hvordan du åbner samtalen
  • Tonalitet og hastighed
  • Fastholdelse af interesse
  • Identifikation af kundetype
  • Invendingsbehandling
  • Møde eller salgsprocess
  • Afslutning
  • Tæl ja, ikke nej

De tilbagevendende gæster

Bliv mester til  at skabe oplevelser, mersalg, og få gæsterne til at blive loyale ambassadrører.

  • Åbning og interesse
  • Høflig tilladelse
  • Rapport og relationsdannelse
  • Grundig behovsafdækning
  • Relevant udbytte
  • Indvendingsbehandling
  • Afslutning på salget
  • Potentiale tænkning

Den magiske kundeservice

Gør din forretning i stand til at yde ægte kundeservice. Ved at  bringe empati i spil til at sikre både bevaring og oplevelser. Dette skaber fundament for en sund forretning.

  • Bruge empatisk service, til at skabe loyale kunder
  • Gå den ekstra mil for oplevelsen
  • Lære hvordan kundeservice har overhælet pris og kvalitet
  • Udnytte at kunder er villige til at betale 30% mere for den gode oplevelse
  • Håndtere konflikter og vende enhver situation til en god oplevelse og mulighed for salg.