Med "De Tilbagevendende Gæster", bliver rådgivere i stand til at skabe den røde tråd fra kundeoplevelser til bundlinie. De vil skærpe deres evner til at skabe resultater igennem loyale ambassadøre, der kommer igen og igen. Gæsterne kommer til at fokusere mere på relation end på pris. De bedste sælgere kan sammensætte behov og løsninger, på en sådan måde, at gæsten tager pungen op med et smil.
En solid start skaber fundament for hele salgsprocessen.
Undgå at begrænsende holdninger og sikre du har gæsten med hele vejen.
Amabassadørens fundament bliver skabt her, og med rette tilgang også fastholdt i mange år
Det er vigtigt gæsten får præcis det de har behov for, og det kan kun gøres ved at undersøge behov til fulde.
Undgå at tabe handlen ved at tale for meget. Bliv kort og præcis ved at tale om de ting, der giver kunden lyst til at købe, på en sådan måde, at de har svært ved at sige nej.
Vi skal være glade for invendinger, og de skal takles på en smart måde. Vii skal stadig forsøge at undgå dem, da en kunde med for mange indvendinger, ikke fået den rigtige behovsafdækning.
Ved at afslutte korrekt, sikre vi færre fortrydelser, returneringer og efterfølgende hendvendelser med spørgsmål.
Ved at lære at flytte fokus fra budget til potentiale, ser rådgivere på en gæst med helt andre øje. De vil lære at tage foden væk fra autopiloten.